Monday, April 6, 2009

koloni-liv

De senaste dagarna har det faktiskt varit riktigt skönt att vara arbetslös! (säg inget till arbetsförmedlingen). Jag har tillbringat en hel del timmar i mammas kolonistuga och börjat vårstäda i trädgården under tiden som mor min har städat inomhus.
Titta extra noga på den virkade kudden, den fick mamma i present för 5-6 år sen.

Den gamla tapeten kom fram när el-uttaget bytte plats.

Ute i trädgården har inte så mycket börjat växa än, annat än kirskålen då förstås... Träden har blivit färgglada på konstgjort vis!

2 comments:

Stitchordie said...

Det både låter och ser ut som du haft det grymt mysigt! Tycker hela din blogg är mysig.
mvh jenni

Jo said...

Det ser väldigt mysigt ut i kolonistugan! :) Hade jag inte haft ett ruckel på andra sidan Sverige, hade jag absolut skaffat mig en liten kolonistuga, det verkar så himla mysigt!