Wednesday, November 18, 2009

Om bloggar och länkar

Så, nu har jag uppdaterat min länklista och lagt till en ny kategori, den blandade kategorin. Jag läser många många bloggar, skrämmande många, och inte alla är stickbloggar.
Själv gillar jag att klicka på länklistor hos bloggare jag gillar, för gillar jag en bloggare gillar jag ju ofta de bloggar som bloggaren läser (oj vad många gånger man kan få in blogg i en mening...).
Så klicka på min länklista, du kanske hittar en blivande favoritblogg!

6 comments:

HELLO TIGER! said...

Oj, där är ju jag! Tack!

knitbyme said...

Hej "granne". Ett tips till en en underbar dräggellänk om man gillar att baka är http://paindemartin.blogspot.com/
Nästa torsdag Carinas Garn så det så!:-)

Frugan said...

Åh! Underbaraclara! :D Hon är så braa!

Emelie said...

Du har en väldigt fin blogg! Och jag känner igen mig i det som du skrivit i din profil. Finns allt för få unga som stickar och virkar :/

Jullan said...

Kul att katten gillar sitt nya hus! Min dotter gjorde ett liknande på fritis men både katten och hunden ratade huset. Gissa om hon blev besviken!!!

Trevlig helg!

metamorphosis said...

Oh, länksurfning är trevligt, så tack för lite nya länkar! :-)