Monday, July 25, 2011

365 dagar: dag 202

Varje torsdag kan man dansa lindy hop gratis på Liseberg! Eller tja, inträdet kostar ju om man inte har lisebergskort. Där var jag och Kristina i torsdags och det var jätteroligt! Jag har dansat lite bugg innan och hade nog lite nytta av det i alla fall, för rätt så bra tycker jag att det gick. Även om jag vill bestämma och har svårt att låta killen föra...

Någon bild från lindy hopen har jag inte, däremot en bild på Kristina på sin prunkande balkong.

4 comments:

skapa och inreda said...

Härlig bild på Kristina och hennes blomstrande balkong. :)

lisa said...

TIPS TIPS!!! i september startar denna danskurs på falken vid redbergsplatsen http://www.studieframjandet.se/Public/Vast---Goteborg---Molndal.aspx?srchCrsPgID=0&csq=&SSaID=Mg%3d%3d&SDiID=MTQ4MA%3d%3d&SAcID=&SCoID=NDc0NTg%3d&Se=title&Sd=ASC&red=1
Ett toppenalternativ om man gillar lindyhop men helst vill dansa utan att bli förd...

Clara said...

Lisa: tack för tipset, det låter jätteroligt!

Sunna said...

va kul, har vilda planer på att dansa i höst när mörkret kommer för dans piggar upp