Thursday, October 13, 2011

Dagar

Dag 282
Jag har helt glömt bort att blogga om att min kompis Camilla flyttat in hos mig! Men det har hon, och det är mycket trevligt. Det blev lite tomt när Andreas bor kvar i Madrid, så Camilla ska bo här i några månader.

Dag 281
Andreas är hemma i några dagar. Söndagsfrukost!

Dag 279
Jag har nya skor, fast gamla då. Från Emmaus. Världens skönaste!

Dag 277
Ett iittala podie och en iittala vägg som jag fixat med.

Dag 276
Promenad i mina kvarter.

Dag 275
Camilla hade med sig världens finaste bakmaskin! Matchar min grodd-grej perfekt.

Dag 274

2 comments:

Kamilla said...

Jag hade en identisk bakmaskin, helt komplett med köttkvarn och mixer också, min syrra snodde den när jag flyttade till Österrike och hävdar att det är hennes. Jag blir arg, haha.

Maritas Maskor said...

Vad mysigt ni ser ut att ha :)